Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Ash
Data: 2013-11-08 10:21:04
Aš atsisakiau pintuko todėl, kad jis susisuka ant pagrindinio valo. Čia
upėje.
Kokiai sistemelei naudoji-- ar pavadėlis aukščiau svarelio ar po jo?
Beje, man pasirodė, kad pavasarį, karšiai pintuko baidosi labiau nei 0,2
mono ant pavadėlio.

"Romas"  wrote in message news:l4qnkj$nbs$1@trimpas.omnitel.net...

su pintuku yra didelis pliusas , juk jis neturi atminties.
Pagrinde valas susisuka istraukiant dugnine be laimikio, kai masalas ant
kabliuko
atlieka
vadinsiu "propelerio" vaidmeni , o juk traukti reikia is sakyciau toli.
Todel istraukus reikia leisti pavadeliui atsisukti , arba tiesiog prabraukti
tarp
pirstu kad atsisuktu.
mono valas labiau piktybinis.
gaudant karsius naudoju pinta 0.08 , lynam kazkaip risu 0.1 , nes jie buna
labiau
zolese.
o is tikro pintukas juk galingesnis nei 0.22 pagrindinis mono ,bet toks
iprotis.

Romanas