Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Ignas
Data: 2013-10-24 15:33:20
na realiai uztektu pagrindinio valo sakykim mono 0.22-0.18 diametro, bet
uzmetimo metu nuo seryklos jis gauna dideles apkrovas, todel risamas
storesnis 0.25-0.30 shoklyderis, kuris apsaugo ir nuo kriaukliu ir nenutruks
staigiai uzsimojus nuo seryklos svorio - jo ilgio reikia tokio, kad uzmetimo
metu bent kelios jo apvijos butu dar bugnelyje.
pas mane pasaras dregnas, kad vos galima gniuzte suformuot, kuri paspausta
iskart suyra, serykla stovinciam vandeny issiplauna per kokias tris minutes,
daznai naudoju labiau srovines seryklas, kad neissiplautu pasaras dar
nepasieks dugno...