Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: karolis
Data: 2013-08-28 10:29:49
kad karpininkai nenaudojo tai cia nelygis ar kaip? :)) kiekvienam savi
irankiai ir medziagos. siaip siulyciau pirmiausia aisku normalu mono
uzsivyniot ir pabandyt, nes jei ten kazkoks akcijinis kazkelintu tai metu
tai nenuostabu kad nepatinka. beje, labai idomu kokio storio mono buvo
uzvyniotas?

"spakainas"  parašė naujienų news:kvk8fj$6na$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai tame ir esmė - kad su pintu beždžionė šokinėja kaip patrakus nuo
bet kokio pirstelėjimo, jei kas su tais pypsinčiais signalizatoriais
gaudo tai išvis pravalas imho. Sakau, kiek bandžiau pintą - nu neprilipo
jis man. Slysta kilputėmis blogai, vėjuotą dieną jei susipina tai
praktiškai reik perrišt nes nifiga nebeišpainiosi. Pintas labai gerai
spiningui, tada gerai jauti kur už dugno kliuvinėja o kur žuvis
kabinasi. Net karpininkai ir tie pinto nenaudoja kaip pagrindinio valo.