Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Ignas
Data: 2013-10-23 14:38:14
tolimu metimu gali reikt ir ezeruose su ilgesniu atabradu, o ir tie patys
50m metomi visai kitu tikslumu, kai nereikia sveist is jegos, kad valas i
klipsa atsiremtu.
na jei tu zvejoji su pipypalka ir boiliu ant plauko tu ir lauksi "konkreciai
veza", bet panasiai gaudydamas su kitais masalais, gali nematyt kibimo ir
nespet keist masalu.
kad fyderis daug kartu jautresnis uz donke turbut nesigincysi?.. o ir jame
buna sunku atsargu kibima pamatyt...
o siaip argumentu pries pinta (su mano minetais patobulinimais) dar
negirdejau, tai lieka - "nepatinka"?