Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Romas
Data: 2013-10-23 17:06:19
viskas teisinga, ka pasakei apie kriaukles, bet juk rasiau - Tai Kauno mariu
variantas, kaip isskirtinis.
ten slaitai su kriauklemis, ten gaudant karsius is giliai yra srove, valas kampu eina
per slaita i duobe.
manai neisbandyta ??
na bet man ezeruose tai nepasiteisino kaip pagerintas isskirtinis variantas.
Fiderio galiuko skylutes mazos, jis jautrus labai , o ir jei gale dar butu papildomas
mazgas , ir kitoks valas
tai manau ziedeliai islakstytu. Supratau , kad irankio jautrumas ir teisingas
isbalansavimas, esant bet kokiam
kibimui yra pagrindas, o jau koki vala naudoji  nera svarbu.
mono valo pliusas - jo tamprumas .
mono valo minusas - tolimiem metimam reikia storesnio valo, didesnei masei serykles
irgi.
Pinto valo pliusas - ilgaamziskumas
Pinto valo trukumas - bet kuriame telkinyje gaudant at valo labiau renkasi pavadinsiu
siuksles, ir esant jaitraus fiderio
mazom skylutem daugiau sansu trinti ziedelius , is apsinesti tomis siukslemis.

Romanas

beje - valo tamprumas itakoja kai yra apkrovimas , jei teisingai isitempes bet kokis
valas kibimo metu skirtumo nera.