Tema: Re: -84 000
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-18 18:27:50
Paprašymas atsakyt už savo parašytus (vakarų kultūra) žodžius
(rytų kultūra) - pralaimėjimas? Čia pagal baobabų genties taisykles?

"Alvidon"  parašė naujienų news:ih1ruv$t4e$1@trimpas.omnitel.net...
O aš visad žinojau, kad nemoku lietuviškai rašyt ;) Kaip beje ir
kalbėt ;) Kalta gimtoji tarmė, labai jau tolima literatūrinei ;)

Na o apie temą jau kaip ir kalbėt nebeverta: tavo išsisukinėjimą
traktuoju kaip pralaimėjimo pripažinimą. Su kuo ir sveikinu.