Tema: Re: -84 000
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-12 09:42:20
Nu kaip... Mano tevams pavyzdziui prie ruso irgi buvo geriau. Sanariai
neskaudejo, širdies nemausdavo, su chebra prie juros varydavo, po vestuves -
krikstynas varinedavo. O dabar... Skirtumas tarp 30 ir 80 metu turbut
didesnis nei tai, kokios galvos ish teliko shneka (jau nekalbant apie tai,
kad ir pacios galvos ir ka jos sneka nelabai pasikeite).

"Didzkis"  wrote in message news:igjl5r$e12$1@trimpas.omnitel.net...

vieną kartą per giminės suvažiavimą į laidotuves vienas veikėjas mėgstantis
taurelę pasakė kaip prie
ruso buvo gerai.

tai nesusilaikiau ir paporinau kad jei pats lopas, tėvai lopai ir seneliai
lopai nieko nematė apart
bonkos ir dėl to neišvežė sibiran tau čia zjbs, tai eik tu...