Tema: Re: -84 000
Autorius: bzik
Data: 2011-01-11 09:38:21
1.pamirskim specialybe. Jei nuolat konkrecios srity nedirbi ir nesitobulini, tai po desimtmecio gautas issilavinimas ar patirtis jau apylyge nuliui. Darbo rinkoje isliks sekmingi tie, kurie greitai persiorientuoja, seka naujoves ir mokosi. O kas verks, kad ju issilavinimas ir specialybe nereikalinga, jau dabar uz borto ir ilgainiui paskes tarp juodadarbiu. Beje, siuo  metu kaip nioekad gerai suprantu savo ex boses mintis, kad dukra skatins imtis amato, o ne madingu vadybu. Nes amatininkas visada ras galimybe uzsidirbt.
2.Kadangi LT gamyba daugeliu atveju yra Bangladeso lygio, tai ir atlyginimai negali but didesni. Kai teiksim aukstu technologiju paklausia produkcija, tada bus galima kalbet apie kita atlyginimu lygi. O jei drabuzi siuvam brangiau nei rytieciai, ne kiek ne kokybiskiau, tai mus gelbsti tik tai, kad logistikos atzvilgiu esam greta rinkos ir tik tuo patrauklesni.