Tema: Re: -84 000
Autorius: RaR
Data: 2011-01-12 13:28:25
Pinigų spausdinimas - tai nėra negrąžinama parama. Tai greičiau pinigų atėmimas iš vienų ir jų davimas kitiems.

O dėl paramos - kuo daugiau gausi neuždirbtų pinigų, tuo mažiau būsi suinteresuotas dirbti. Jei įmonė pastoviai gaus žymią paramą, realiai ji dažniausiai dirbs nuotolingai, ir staiga nutraukus tą paramą bankrutuos. Jei šalį užversi maisto produktų labdara, sunaikinsi jos ŽŪ ir maisto pramonę (bent jau skirtą vidinei rinkai). Jei žmonėms mokėsi solidžias pašalpas, verslininkams iškils problemų samdant darbuotojus. Teikiant paramą padidinsi importą ir užkelsi vietinių paslaugų kainas, bet gamybą, ypač eksportą - slopinsi.