Tema: Re: -84 000
Autorius: bzik
Data: 2011-01-11 13:32:05
atrodo, kad kai kas iš svajonių ir negrįžta į realybę :) arba kaip anekdote, kur Dievas pasako, kad tu bent loterijos bilietą nusipirk. Nėra sėkmės be pastangų, tebūnie minimalių.
Ilgą laiką turėt pakankamai pinigų yra ne taip paprasta, kaip atrodo jų neturinčiam. Kas gaunasi iš lengvai gautų pinigų istorijų toli ieškot nereikia.