Tema: Re: -84 000
Autorius: Sail
Data: 2011-01-12 10:18:41
Darai viena esmine klaida prielaidose - vartojimas skatina vystymasi, tuo
tarpu taupymas ne. Butent todel siuo metu amerikonai spausdina pinigus visu
greiciu - nori pakelt vartojima. O infliacija jiems dzin, nes nuverteja viso
pasaulio USD atsargos, ne tik vien amerikos.

Pameni Lietuvoj augima, kai visi gyveno is paskolu? Tigrai buvom tada.