Tema: Re: -84 000
Autorius: bzik
Data: 2011-01-11 12:07:04
Viskas ok, jei žmogus ieško išeičių ir objektyviai vertina situaciją. Šia prasme dirbimas užsieny yra normalu ir pateisinama. Štai kolega porą metų pradirbo Vokietijoje. Dažnai po 14 val. Grįžo dėl šeimos ir kabinasi pagal galimybes Lietuvoj, vietoj kalbų, kad kodėl jam nemoka vokiško atlyginimo.
Tuo tarpu dažniausia pozicija: nėra darbo=niekas nemoka tiek, kiek aš noriu gauti, nes visi verslininkai vagys, o savo verslo aš nedarysiu, nes nemoku (realiai nemoku+sunku+neribotas darbo laikas+rizika viską prarast+...)