Tema: Re: -84 000
Autorius: RaR
Data: 2011-01-11 20:51:11
Ačiū, jau gyvenau SSSR. Laisva visuomenė tuo ir skiriasi nuo
totalitarinės, kad žmogus neprivalo aukotis kažkokiai idėjai, o gali
elgtis taip, kaip jam geriau. Kodėl žmogus turi atsisakyti kažkokių savo
norų ar svajonių vien dėl to, kad jis gimė Lietuvoje? Remiantis tokia
logika galima bandyti žmogaus pasaulį apriboti ir provincijos miesteliu
ar gūdžiu kaimu, kuriame jis gimė.