Tema: Re: -84 000
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-11 18:16:11
Amatininkas aš, todėl man ir dzin visos krizės (krizė - nekrizė,
o žmonėms vistiek kompiuterius tvarkyt reiks).
O vat gi galėčiau atsistoti į pozą, bliauti: sukos, duokit man darbą
pagal specialybę ir už milioną. Nu ale kadangi apkerpėjęs (anot
Bone Daddy), tai nebliaunu o keičiu specialybes/amatus, o
universiteto diplomas sau stalčiuj dulkėja.