Tema: Re: -84 000
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-13 11:58:51
Viena yra dempferius turėti, kita yra dempferius naudoti.
Turėti - gėris, naudoti - blogis.

"Alvidon"  parašė naujienų news:igklg1$lh$1@trimpas.omnitel.net...

Ė ne brolyti, Tavo aprašytu variantu kaip bežiūrėsi yra labai gerai.
Pakyla įkainiai -> žmonės daugiau uždirba -> galima iš jų reikalauti
daugiau už paslaugas -> pakyla ir mano pajamos. Tai ir vadinasi
ekonomikos augimu. Na o trumpalaikiui smuktelėjimui demferius
pirvalo turėti kiekvienas mastantis žmogus.