Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: Ignas
Data: 2011-12-29 21:33:07
nes jis irgi zmogus, irgi nori oriai gyventi, nusipelno ir atostogu karibuose, ir naujos masinos (sau ir zmonai), ir gero namo, zmogus gi jis! O tai darbdavys, siurbele, liepe dirbt, o gal zmogui religija neleidzia, arba jis kaip asmenybe nesijaucia gerbiamas, arba jam nesudaromos salygos dvasiskai tobuleti, maza kas. Bet moket alga normalia - tai butina, kaip gi kitaip!

Jei rimtai dabar, tai primena man antanas Sarikova is Bulgakovo "Suns sirdies". Lygiai tokia pati retorika, identiski mastymo vingiai, tas pats poziuris. Nerealiai puikus romanas, ir neilgas, paskaitykit, jei kas neskaitet.