Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-12-28 19:56:54
Aš išleidžiu Lietuvoje tik todėl, kad ten skolų turiu. Vienam už minimumą
pragyventi būtų sunku, nes anglai komunalkių nestatė ir čia rasti miesto
pakraštyje studio flat, t.y. mums įprastą vieno kambario butą neįmanoma, o
vienam nuomotis visą namą brangoka. Nors ir iš minimalios algos įmanoma -
Mančesteryje kainuoja apie 325 svarai, plius komunaliniai mokesčiai. Dėl
mašinos nežinau, nes nesidomėjau, man tai kol kas neaktualu. Anglijoje
minimumas paskaičiuojamas taip, kad už jį normaliai pragyventum, Lietuvoje
gi, kad nemirtum badu. Kaip jūs išvis įsivaizduojate, kam aplamai tas
minimalus uždarbis nustatomas? Tam, kad darbdavys neapgaudinėtų darbuotojo
ir už darbą sumokėtų tiek, kad darbuotojas galėtų gyventi. Visgi darbdavys
yra stiprioji pusė, jis diktuoja sąlygas. Lietuvoje pragyvenimo minimumas
yra didesnis, nei minimali alga. Turim prisisprogusius kapitalistus, kuriems
vis negana, todėl ir bėga liaudis į normalias šalis.