Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-12-28 19:45:34
Nedejuok, ne tik kad turi mašiną su minimalia alga, bet turi ne 15 metų
senumo kledarą, o naują.
Aš gi jau rašiau - du vaikinai lietuviai gyveno pernai mano name, dabar abu
dviese išsinuomavę namą ir abu po mašiną turi, o uždirba gal pusantro svaro
daugiau per valandą, nei minimumas. Matyt išgali ir už namą susimokėti ir
dar mašinoms lieka. Seniai aš jų nemačiau, ne mano pamainoje dirba, kai
sutiksiu, paklausiu, kiek mašinos eksploatacija atsieina.