Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: vedarinis
Data: 2011-12-27 19:15:57
Ne pienburniui su dazais kvepianciom teisem vidutines klases
automobiliukscio draudimas - 400-1000 svaru metams, priklausomai nuo
daugelio faktoriu. Beje, kasko su pasirinkta didesne francize daznai net
pigesnis uz "plika" civilini. Vienok kuras apytiksliai litu brangesnis, TA
kas metus, road taxai ~100-200, remonto servise ikainiai palyginus su
musiskiais - kosminiai - taigi sumoj islaikymas zenkliai brangesnis nei
Tevynej. Kita vertus, naudotos masinos pigesnes kartais, o ne procentais,
pasirinkimas rinkoje nepalyginamai didesnis, entuziastai gali vadeliot
modelius, kokie LHD formoj apskritai neegzistuoja, nera sansu nusipirkt is
triju sukniedyta, kilus itarimui, galima pasinaudot hpi check, full service
history - pakankamai daznai sutinkamas bruozas, detales keiciamos
kokybiskom, o ne lenkiskom/kinietiskom (tiesa, pastaruoju metu ta tendencija
jau pradeda keistis I blogaja puse), nera sezoniniu padangu keitimo
karstiniu etc. Faktas, kad automobilis per metus Lt kainuoja pigiau -
pakankamai salyginis, nes UK, ypac periferijoj, retas laimingasis gali
pasigirt darbu, I kuri galima nupedint pesciomis ar per protinga laika
nusigaut viesuoju transportu. Perfrazavus didiji kombinatoriu, nuosavos
vezecios siuo atveju tampa butinybe, o ne prabanga, nes viska susumavus, kad
ir kaip butu brangu islaikyt automobili UK, be jo daznai neimanoma islaikyti
saves. Absurdiska irodinet, kad TEN nunai pieno upes tebeteka, bet taupant,
kukliai vis dar galima egzistuot ir darba uz ta pati minimuma per bilekokia
agentura berankis viena akim aklas nebylys gali susirast, Lietuvoj tuo tarpu
darbdaviu opusai su darbo pasiulymais poliglotams vadybininkams su 1000 lt
pries mokescius algos perspektyva (po bandomojo laikotarpio) net menkai
rastingiems Anglijos poru lauku burams kelia piktdziugiska juoka.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jd4k8u$1it$1@trimpas.omnitel.net...

prie ko čia ilgis? Aš uždaviau gausiai paprastą klausimą, kiek per metus
kainuos to automobilio draudimas ir su juo susiję mokesčiai?