Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: Kaledos
Data: 2011-12-29 18:07:36
"-[antanas]-@UK" <lameris@xxx.lt> wrote in message
news:jdfl94$v9n$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš išleidžiu Lietuvoje tik todėl, kad ten skolų turiu.

tavo skolos tik iskraipo informacija kuria AS noriu gauti. As noriu tiksliai
ir kuo aiskiau suzinot ka dirbdamas kiek ir ko turesiu bei galesiu ar
negalesiu sau leist.

> Vienam už minimumą pragyventi būtų sunku, nes anglai komunalkių nestatė ir
> čia rasti miesto pakraštyje studio flat, t.y. mums įprastą vieno kambario
> butą neįmanoma, o vienam nuomotis visą namą brangoka. Nors ir iš
> minimalios algos įmanoma - Mančesteryje kainuoja apie 325 svarai, plius
> komunaliniai mokesčiai.

vat, pagaliau kaikas ir aiskeja.

> Anglijoje minimumas paskaičiuojamas taip, kad už jį normaliai pragyventum,
> Lietuvoje gi, kad nemirtum badu.

sutinku. Esu uz minimalaus pakelima ir uz NPD pakelima kartu ir kuo daugiau.
Ir sutinku, kad turtingesneje salyje su aukstesniu pragyvenimo lygiu kuo
bedirbtum - gyvensi geriau negu dirbdamas ta pati darba skurdzioje salyje.

> Kaip jūs išvis įsivaizduojate, kam aplamai tas minimalus uždarbis
> nustatomas? Tam, kad darbdavys neapgaudinėtų darbuotojo ir už darbą
> sumokėtų tiek, kad darbuotojas galėtų gyventi. Visgi darbdavys yra
> stiprioji pusė, jis diktuoja sąlygas. Lietuvoje pragyvenimo minimumas yra
> didesnis, nei minimali alga. Turim prisisprogusius kapitalistus, kuriems
> vis negana, todėl ir bėga liaudis į normalias šalis.

sutinku, turim. Tik jie sedi seime ir vyriausybeje, taipat tie, kas valdo
stambiaja pramone. Konservatoriai visada buvo stambaus kapitalo struktura ir
kurinys. O socdemai - ka, ne?
Bet ne kiekvienas atskirai paimtas Smulkus Verslininkas yra prisisproges
kapitalistas - SV paklusniai vykdo istatymus ir koreguoja savo versla pagal
juos.