Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: Glebas
Data: 2011-11-30 15:17:37
Antanai, nepyk, bet mano supratimu, tai paaiškinau labai paprastais ir
aiškiais žodžiais.
Jei ir po to nesupratai, tai gal tiesiog nebesivargink ir nebegalvok apie
tai, kas parašyta?
Džiaugiuos, kad ten uždirbi tą 1000 svarų per męnesį, tikrai džiaugiuos. Jei
tik Tau gerai, tai taip ir laikykis, dirbk, gyvenk, džiaukis, tikrai
nuoširdžiai to linkiu.
Aišku, kartais paskaityk kokių knygų, kad teksto suvokimo įgūdžiai
nedingtų...