Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-12-28 21:10:15
Ko tu prikibai, kaip siurbėlė? Atvažiuok ir pats pamatysi. Kaip dažnai tu
Lietuvoje į teatrą vaikštai?
Tau sakoma, kad už minimumą galima padoriai gyventi, tu vėl iš pradžių. Tu
vaikų vienas neprisiperėsi, o su partneriu, todėl ir būstą jau nuomositės ne
vienas, o dviese. Dukra su draugu nusipirko Londone namą už 247 k svarų.
Vadinasi užtenka pinigų ir teatrui, ir vakarėliams, ir dar lieka paskolai
sumokėti.