Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-12-24 18:27:43
Aš nežinau, nes man čia automobilio nereikia. Puikiai veikia visuomeninis
transportas, į darbą vaikštau pėsčiomis. Yra vaikinai nusipirkę čia
automobilius, kartu su manim fabrike dirba, tik kitoje pamainoje. Paklausiu,
kai sutiksiu. Kai man automobilio nereikia, tai aš ir nesidomiu tokiais
klausimais.