Tema: Re: Darbas cia ir ten
Autorius: Arj
Data: 2011-12-29 11:06:54
apie masinu remonta UK galima paskaityti http://ploughlike-elk.livejournal.com/
(tiesa, ten apie airijos provincija rasoma, bet nemanau kad anglijoj kitaip).
Jei trumpai: - remonto ikainiai salyginai kosminiai, gerai remontuoti niekas nesistengia (svarbu 
klientas $ sumoketu), bet ir kreivu/pigiu detaliu labai neiesko - ima detales is gamintojo, uzsideda 
standartini antkaini ir nesuka galvos.
Ne viskam galioja - pvz tepala visiems vienoda pigiausia pila. Vietine liaudis irgi atitinkamai 
elgiasi - pilna tokiu kurie nusiperka auto, ir vaziuoja "do pabiednovo konca", be jokio tepalu 
keitimo, arba keisdami tik tepalus geriausiu atveju, ir tai dazniausiai daroma tik del garantijos. 
Ir logika ju is dalies suprantama - gali visaip priziureti ta auto, bet papuls kokia neaiski 
problema - suremontuoti ja gali kainuoti brangiau nei nusipirkti naujuteli toki pati auto is salono. 
Jei ivertinti visas problemas kurias sukelia nelaiku sugedus auto ir tai kad netiketai kelias 
savaites jos neturesi - islaidos isvis nejuokingos atrodo.  Kol galioja garantija - tai kazkiek 
serviso problema, kai garantija pasibaiga - tada tai patampa userio galvos skausmu - va del to ir 
masiskai keiciamos auto kai sulaukia 3-5 metu amziaus, o ne todel kad "paseno".
O saip senesnes auto ten tikrai kainuoja zenkliai pigiau nei europoj, vien del to kad pasenusiu 
lietuvaiciai masiskai neisveza - vairas vis delto ne toj pusej. Kazkiek atveza, bet praktiskai - 
pardavimui dalims.


"vedarinis"  parašė naujienų news:jdffse$obh$1@trimpas.omnitel.net...

>del kartu tai dar klausimas, nes bent tos kurias del pigumo veza I LT buna
jau gausiai nujotos...

Gal butu galima ivardint, is kokios veidrodziu karalystes pribaltikos
pirkliai i LT veza NENUJOTAS masinas? Kaip jau pats minejot, butent del
pigumo jas nujotas ir veza, nes dazniausiai cia jos baigia dienas srote arba
permetamas vairas prie to pacio atsukant rida, uzdrebiant kur reikia
spaklium ir ikabinant samti medaus i varikli, nes tokios proceduros gintaro
zemej pigesnes ir laikomos norma. Lygiai tokias pacias kriaukles tempia is
FR, BE, IT ir DE, bet tai nereiskia, jog visos ten tokios, o veikiau
atvirksciai - nunai perekupai guodziasi, kad sunku berast iki tiek sudroztu
lupenu, kurias apsimoketu vezt. Paklausa diktuoja pasiula.

> nera sansu nusipirkt is triju sukniedyta, kilus itarimui, galima pasinaudot hpi check, full 
> service history -

>o vat cia tai IMHO nu labai drasiai pasakyta :)

Automobilio su strukturinemis kebulo deformacijomis draudimas neremontuoja,
jis gauna A arba B kategorija ir keliauja po presu arba i svalke. Masinos
stipriau palamdytom skardom daznai irgi nurasomos ir atsiduria coparte, o is
ten, pries tai vienokiu ar kitokiu budu igijus V5, keliauja i Lietuva
"nujotu" pavidalu, kur sekmingai reinkarnuojasi i "ledines nedauztas vieno
savininko" kairiavaires.

>pakankamai daznai sutinkamas bruozas, detales keiciamos kokybiskom, o ne lenkiskom/kinietiskom 
>(tiesa, pastaruoju metu ta tendencija

>jojo, kinieciai tas lievas detales isskirtinai Lietuvai gamina ir kitur ju
nera...

Anglai tradiciskai nepalieka savo masinu pas Volodia is sesto garazo, kurio
vienintelis interesas - jog po remonto masina sava eiga nuvaziuotu nuo
duobes, o toliau kaip Dievas duos. Vietiniai (ne lenku, lietuviu ar rumunu)
servisai nesitersia su pingponginem dalim, nekeicia "detaliu detalems",
neuzsiima pigiausiu alternatyvu paieskom ar restauracijom, tiesiog
instaliuoja susidevejusi mazga ir atspausdina ceki, kuris paprastai reiskia
ir vienokia ar kitokia garantija.  Aisku, turint noro, galima ebejuj
nusipirkt kinietisku vienkartiniu detaliu ir jas paciam patvory pasikeist,
bet tai irgi yra veikiau jau isimtis, o ne taisykle, kuri dazniausiai
galioja toli grazu ne britiskos kilmes personom.

Neidealizuoju UK, per ilga laika ten tiesiog labiau isvystyti kontroles
mechanizmai, ginantys galutini vartotoja, ir nera tiek "taisykliu apejimo"
korifeju. Lietuvoje irgi palaipsniui bandoma diegti kazka panasaus, kas
labai sveikintina.