apie masinu remonta UK galima paskaityti http://ploughlike-elk.livejournal.com/ (tiesa, ten apie airijos provincija rasoma, bet nemanau kad anglijoj kitaip). Jei trumpai: - remonto ikainiai salyginai kosminiai, gerai remontuoti niekas nesistengia (svarbu klientas $ sumoketu), bet ir kreivu/pigiu detaliu labai neiesko - ima detales is gamintojo, uzsideda standartini antkaini ir nesuka galvos. Ne viskam galioja - pvz tepala visiems vienoda pigiausia pila. Vietine liaudis irgi atitinkamai elgiasi - pilna tokiu kurie nusiperka auto, ir vaziuoja "do pabiednovo konca", be jokio tepalu keitimo, arba keisdami tik tepalus geriausiu atveju, ir tai dazniausiai daroma tik del garantijos. Ir logika ju is dalies suprantama - gali visaip priziureti ta auto, bet papuls kokia neaiski problema - suremontuoti ja gali kainuoti brangiau nei nusipirkti naujuteli toki pati auto is salono. Jei ivertinti visas problemas kurias sukelia nelaiku sugedus auto ir tai kad netiketai kelias savaites jos neturesi - islaidos isvis nejuokingos atrodo. Kol galioja garantija - tai kazkiek serviso problema, kai garantija pasibaiga - tada tai patampa userio galvos skausmu - va del to ir masiskai keiciamos auto kai sulaukia 3-5 metu amziaus, o ne todel kad "paseno". O saip senesnes auto ten tikrai kainuoja zenkliai pigiau nei europoj, vien del to kad pasenusiu lietuvaiciai masiskai neisveza - vairas vis delto ne toj pusej. Kazkiek atveza, bet praktiskai - pardavimui dalims. "vedarinis" parašė naujienų news:jdffse$obh$1@trimpas.omnitel.net... >del kartu tai dar klausimas, nes bent tos kurias del pigumo veza I LT buna jau gausiai nujotos... Gal butu galima ivardint, is kokios veidrodziu karalystes pribaltikos pirkliai i LT veza NENUJOTAS masinas? Kaip jau pats minejot, butent del pigumo jas nujotas ir veza, nes dazniausiai cia jos baigia dienas srote arba permetamas vairas prie to pacio atsukant rida, uzdrebiant kur reikia spaklium ir ikabinant samti medaus i varikli, nes tokios proceduros gintaro zemej pigesnes ir laikomos norma. Lygiai tokias pacias kriaukles tempia is FR, BE, IT ir DE, bet tai nereiskia, jog visos ten tokios, o veikiau atvirksciai - nunai perekupai guodziasi, kad sunku berast iki tiek sudroztu lupenu, kurias apsimoketu vezt. Paklausa diktuoja pasiula. > nera sansu nusipirkt is triju sukniedyta, kilus itarimui, galima pasinaudot hpi check, full > service history - >o vat cia tai IMHO nu labai drasiai pasakyta :) Automobilio su strukturinemis kebulo deformacijomis draudimas neremontuoja, jis gauna A arba B kategorija ir keliauja po presu arba i svalke. Masinos stipriau palamdytom skardom daznai irgi nurasomos ir atsiduria coparte, o is ten, pries tai vienokiu ar kitokiu budu igijus V5, keliauja i Lietuva "nujotu" pavidalu, kur sekmingai reinkarnuojasi i "ledines nedauztas vieno savininko" kairiavaires. >pakankamai daznai sutinkamas bruozas, detales keiciamos kokybiskom, o ne lenkiskom/kinietiskom >(tiesa, pastaruoju metu ta tendencija >jojo, kinieciai tas lievas detales isskirtinai Lietuvai gamina ir kitur ju nera... Anglai tradiciskai nepalieka savo masinu pas Volodia is sesto garazo, kurio vienintelis interesas - jog po remonto masina sava eiga nuvaziuotu nuo duobes, o toliau kaip Dievas duos. Vietiniai (ne lenku, lietuviu ar rumunu) servisai nesitersia su pingponginem dalim, nekeicia "detaliu detalems", neuzsiima pigiausiu alternatyvu paieskom ar restauracijom, tiesiog instaliuoja susidevejusi mazga ir atspausdina ceki, kuris paprastai reiskia ir vienokia ar kitokia garantija. Aisku, turint noro, galima ebejuj nusipirkt kinietisku vienkartiniu detaliu ir jas paciam patvory pasikeist, bet tai irgi yra veikiau jau isimtis, o ne taisykle, kuri dazniausiai galioja toli grazu ne britiskos kilmes personom. Neidealizuoju UK, per ilga laika ten tiesiog labiau isvystyti kontroles mechanizmai, ginantys galutini vartotoja, ir nera tiek "taisykliu apejimo" korifeju. Lietuvoje irgi palaipsniui bandoma diegti kazka panasaus, kas labai sveikintina.