Tema: Re: apple
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-13 17:14:27
On 6/13/19 15:43, Lawrence Jamieson wrote:

> O aš suprantu kitaip - senas ragelis buvo updatintas iki pat naujausio iOS, o dezuteje gulintis telefonas nuo gyvenimo atsiliko :) Ir siūlo iOS suupdatinti iki naujausio, o tada jau restorinti backupą.

Jo super dramatiskas skirtumas, 12.1 ir 12.2.

Bet as visai ne apie tai.

Visai suprantama, kad naujesnio OS backupas i senesi OS galbut nera
labai gera ideja. Mano problema kitur - kodel as siuntinejamas
rankutemis konfigint ta supypta aifona, suvedinet visokius akauntus ir
passwordus vien tam kad updatinti iOS?
Kodel tie aitjunzai to negali padaryt tiesiog cia ir dabar? Kur tas
lengendinis demesys detalem ir rupinimasis juzerio expyriencu?

As juk visai nepriekaistauciau, jei jie ten trilinkai atsiprasytu uz tai
kad tuoj paciulps tuos 3.2gb is internutsu, upgreidins telefona ir tada
jau padarys tai ko as is ju nuo pat pradziu norejau - uzgros backupa.
Tai butu pagal "it just works".

Bet tox siuntinejimas nx kaip dabar tai jau senu windoofsu braizas, kur
juzeris ten turi gaudytis kaip ir koki draiveri upgreidinti. Vietoj to
kad padaryt ta neisvengiama upgreida automatiskai ir nekrust juzeriui
smegenu.

Ai, beje, po visu tu sokiu su bugnais ir 3.2gb + backupo transferio per
USB2 (iphone daugiau nevezha) backupas vistiek sufeilino. Nuosava Apple
Emailu appsas sako "pshl nx, negaliu isilogint i serveri".
Senoj yfaunej viskas veike, naujoj nebe, nors backupinau i slaptzodziu
apsaugota backupa.

Zodziu eilinis irodymas, kad grazu tik glianciniam fanboju zurnale. O
realybeje ir pas juos viskas kaip ir pas visus jei ne blogiau.