Tema: Re: apple
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-06-06 18:12:01
Tai yra jau keliam visiems punktams papildomas salygas?

Man:

Nepersikrauna kai nenoriu.

Migruoti nuo 8086 į Intel i10 sistema nebandziau, negaliu komentuoti.
Man uztenka, kad pakeitus harda, turiu veikiancia ir man sukonfiguruota
sistema po 10 minuciu, be jokio duomenu praradimo.

Backupai eina į vidini serveri ir debesis automatiskai, o svarbus ten ir
saugomi. Tik cia jau su papildoma programine iranga, bet man priimtina,
kad tai ne OS funkcija, kaip ir duomenu sifravimas.

Bent jau man pagrindiniai mac'u minusai - periferija ir reikalavimas
gyventi grieztai pagal ju taisykles, net jeigu man jos nepatinka.