Tema: Re: apple
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-06-06 16:45:37
Dizaineriu dirbu su Win jau gerus 20 metų, ir nuo Win7 laikų - jokių
nusiskundimų neturiu.

Mac'as man darė įspūdį tik 1997-1999  ar pan. Kai buvau pradedantysis
dizaineris :) Mac'ų korpusai buvo nuostabūs. Ypač tas burbulas -iMac G3,
kai monitorius ir pc viename korpuse.
Po teisybei ir dabar išorės ir softo dizainui Mac'as skira daug dėmesio,
ir dauguma atveju jie pataiko į sweetspot'ą daugumos skoniui.

Jei man reikėtų daryti įspūdį naujiems klientams - matomoje vietoje
dėčiau Mac'us. T.y. sekretorė turėtų dirbti mac'u.