Tema: Re: apple
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-13 13:51:11
On 6/7/19 15:06, Lawrence Jamieson wrote:

> Nu ir ta sąlyga "tvarkingai sutvarkius backupus, turint image" ir
> t.t. Pats visai nesenai mane kaltinai, jog aš keliu papildomas
> sąlygas. O pats papildomų sąlygų nekeli? Pas graužtuką nereikia jokių
> image darymo, jokių backup darymų, jokiu diskų išiminėjimo - sujungi
> du kompus ir pirmyn.

Pas grauztuka irgi toli grazu ne viskas taip kaip reklamoje.

Va kaip tik siandienos expyrienzas su grauzhtuko produkTSija: gavau
nauja yfaune.
Pajamiau, ijungiau, pasakiau kad pasisetapintu is mano seno, na mazdaug
kaip tavo reklamoje su sujungimu ir pirmyn.

Pasukiojo savo taskus, pasvarste ir vistiek pradejo pist prota su
visokiu ten akauntu ivedimais beigi galu gale paklause ar noriu
restorint is backupo ar juzint kaip nauja. T.y. shudas ten jam gavosi.

Gerai, tarkim. Pajamiau tada maca, paleidau itjunzus ir pasakiau backup
senam.
Tada pajungiau nauja ir pasakiau restore. Ir vel ablomas, zhr scrynshota.

Zodziu naujas telefonas tik ka is dezhutes jam matot pernelyg senas,
siulo man paciam pirma pi$tis su instaliavimais ir visokiu ten waifai
konfiguracijom beigi iOS upgreidais, o po to matot jau galesiu restorinti.
Tai vat dabar sedziu ir jau pusvalandi laukiu kol itjunzai ten kazka is
internutsu isciulps, jokiu progresso indikaciju zinoma ner, kiek dar
metu reiks laukt - xzn.

Zodziu prie jo sv. stepono dziobso didziojo tokia pornografija butu
neimanoma. Kur pasidejo sloganas "it just works", ikisi laida ir pirmyn?