Tema: Re: apple
Autorius: fenix
Data: 2019-06-06 20:20:20
2019.06.06 19:46, tranzoo rašė:
> dar kanors parasyk! labai juokinga

zinai, kas juokinga buna? kai pas mane nuolatos exploatuojami 50-300EUR
androidai, is esmes kakalai, o pas feja - nuolatos naujausias,
pilniausias iphone ir daugumoje oro uostu ir pan vieshu prieigos tashku
su tais debilishkais prisijungimo portalais normaliai veikia tik ant
android, o ant iphone - nu kaip pasiseks. ir cia ne tik azija, bet ir
hel, cph, waw ir pan