Tema: Re: apple
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-10 12:08:27
On 6/9/19 15:46, shadow wrote:

> "Invertuota panda"  parašė >Siaip tai apple vietoj nestovi ir
> paskutiniais metais persiorientavo i
> prabangos ir ultra prabangos prekes.
>
>     -nu nezinau nezinau... Man, kaip vartotojui, besidominciam
> technologijomis, is sodininku darzelio pasatraisiais metais girdisi vis
> daugiau 'incrediBLE', bet matosi tik dar labiau augancios kainosBLE.
> Jokiu inovaciju ar technologiniu naujoviu.

Tai nei prabanga nei ultraprabanga visai nereiskia kazkokiu inovaciju.
Bet uztai labai reiskia augancias kainas. Kas as ir teigiau.

> diskusios su fanbojais kaip galima matyt siame grupse vis maziau vyksta
> apie kazkokias profesionalias savybes ir vis labiau apie "tu ubage
> negali sau leist". Akivaizdus luchuri produkto pozymis, kaip ir
> palyginimai su bentleis.
>
>     -yra tame sermegines tiesos, tik kur tas luxury neizvelgiu. Aisku,

Luxury yra kai moki ne uz funkcija, o uz dziuginima. Ultimatyvus luxury
pavyzdys butu kokia nors juvelyrika: 0 eur uz atliekama funkcija ir
daugiaziakle suma uz tai kad dziugina.