Tema: Re: apple
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-06-06 17:03:42

On 2019-06-06 16:57, Lawrence Jamieson wrote:

Primesk, kad zmogus naudojasi profesionaliai ir tada:

> Neužpisa kai windows 10 persikrauna kada panorėję?

susitvarkoa vienos opcijos pakeitimu.

> Neužknisa, kad reikia sukti galvą kaip užsibackupuoti duomenis?

O su Mac'u nereikia? Gyvenama vien itk su OS siulomais archyvais? Ok...

>Kompo atsinaujinimo procesas neužpisa, kai tenka perinstaliuoti iš naujo viską?

O kas tne gali uzpisti, jegu viska susikonfiguruoti? Jei
eksperimentuodamas uzsiuskslinu sistema, ar seip noriupo kakzike laiko
grizt i man priimtina sistemos stovi - viskas uzima penkais minutes,
visiskai nelieciant duomenu ir negalvojant apie jokiso info issaugojima.