Tema: Re: apple
Autorius: Arj
Data: 2019-06-11 12:07:43
na, teko kazkada ne is kompo I kompa, bet updatinti macOs I OSX ar kazkuria
versija ant powermac G5, iki tol dirbusio 12m be interneto ir jokiu updatu
(win atveju tai butu kazkas pansaus kaip is win3.11 updatinti per visas
versijas iki win7) - paleidus procesa, procesas uztruko (1-2h), bet OS ir
likes softas suvaziavo be jokiu problemu ar klaidu pranesimu - lyg butu
ailinis acrobat readerio atnaujinimas, ir be jokiu problemu su driveriais ir
periferija - buvau realiai apakes.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

ne, nesuvaziuoja.