Tema: Re: apple
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-05 22:19:14
On 6/5/19 17:24, bat0nas wrote:
> Ta pati reakcija.
> Greituoju būdu užmečiau akį ir neradau kažko panašaus dizaino ir
>   savybių (pvz magnetinis tvirtinimas) prasme.

Aciprasau? Tipo tikejaisi iskart rast kruva 1:1 atrodanciu stovu su
proprietary tvirtinimais? :) Tipo jau "pavogtu" is anksto?

Nes jei pirkt tiesiog stova, tai jo tvirtinimas bus VESA standarto, nes
kitokiu placiai naudojamu standartu ner. O pastarajam jokie magnetai
nenumatyti. Ir siaip nx ju tame stove reikia? Tipo tai tokiam stovui
kazkas labai pagerinancio juzer xpyrienc?

Kuom blogi tvarkingi stovai su niekuom neissisokanciu dEzainu? Tipo tai
kazkas i ka pastoviai spoksai? As jei rimtai tai net negaliu pasakyt
kaip mano monitoriu stovai atrodo, nei namie nei darbe. Nes maciau 1
karta kai surinkau is dezutes.