Tema: Re: apple
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-06-06 18:38:15
Su color managementu viskas ok, dėl monitorių bėdų neturiu.
Mano 3 darbiniai kompai sukasi su Win7, nes tam tikras softas
nebepalaikomas ant w10. Kitu du gyvena su win10.

Nustebsi, bet mano kompas su win7 nuo surinkimo 2016 metais vis dar
neperinstaliuotas. Ir veikia taip pat stabiliai.

Dėl backupų ir sinchronizacijos tarp kitų darbinių kompų dirbu google
drive. Jokio galvos sukimo.