Tema: Re: apple
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-06-11 15:28:10
As neneigiu,kad galimas ir toks variantas. Bet vienu ar kitu atveju -
kasdieniame vartojime sio funkcionalumo skirtumai bent jau man giliai
pohuj. Man labiau svarbu, kad va, kraunuos smutkes į kelione, noresiu
filma ziureti, bet ausiniu nerandu, uzkisau kazkur. Net jei į senukus
salia uosto nespesiu - kiek ten lektuve paprastos ausines, 9 EUR? Galiu
sau lesit. Viesbutyje vel - mano poreikius pilnai tenkina chromecast uz
30 EUR, kuris dar nebuvo kad nepasileistu ant bile kokio Wi-fi. su apple
- jau burtai.

Kam tinka apple draustinis - ok. Man ten lankstumo per maza arba
geriausiu atveju gauni ta pati uz daug didesne kaina.

On 2019-06-11 12:07, Arj wrote:
> na, teko kazkada ne is kompo I kompa, bet updatinti macOs I OSX ar
> kazkuria versija ant powermac G5, iki tol dirbusio 12m be interneto ir
> jokiu updatu (win atveju tai butu kazkas pansaus kaip is win3.11
> updatinti per visas versijas iki win7) - paleidus procesa, procesas
> uztruko (1-2h), bet OS ir likes softas suvaziavo be jokiu problemu ar
> klaidu pranesimu - lyg butu ailinis acrobat readerio atnaujinimas, ir be
> jokiu problemu su driveriais ir periferija - buvau realiai apakes.
>

> "Linas Petkevičius"  parašė naujienų
>
> ne, nesuvaziuoja.

>>> 2) seną kompą pastartuoji target disk mode;
>>> 3) ant naujo kompo pasileidi Migration Assistant;
>>> 4) Migration assistant pasirenki seną kompą ir pasižymi ką perkelti;