Tema: Re: apple
Autorius: Arj
Data: 2019-06-06 14:25:17
mazai pazysti.
Saip kas del monitoriu - 1kE ribose yra visa eile geresniu pasirinkimu nei
apple monitoriai, jau vien del non-glare pavirsiaus.
Bet kas liecia softa - daug ju dirba butent su mac'ais. Jei imti kokius
dizainerius - pas anuos apskritai retai kitka nei apple pamatysi.

"KandysRomka"  parašė naujienų news:qdas5j$qge$1@trimpas.omnitel.net...

Man idomu, kokius vartotojus jie apipisineja. Pats nefotografuoju, bet
pazistu pora pro klases fotografu, kuriu paslaugos lAAAbai brangiai
kainuoja, ta prasme, tukstanciais euru, bet jie apple produkcija
nesinaudoja. Na, taip Canon markais ir hasselblad fotografuoja, bet nemaciau
net monitoriaus apple pas juos.