Tema: Re: apple
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-06-06 15:06:52
Nenoriu izeisti apple useriu, bet mano paskutinis kontaktas su sia kompanija
baigesi ties iPhone 3gs, kai nesugebedavo aparatas su elektroniniu parasu
susitvarkyt, o tai darbo reikalais tekdavo kas dien naudot. Is tu fotografu
supratau, kad apple useris su Adobe dazniausiai bus flaneliniais marskiniais
ir medkircio barzdele pasipuoses botanikas.