Tema: Re: apple
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-10 17:14:43
Siaip jo, tik man tai dar patinka ta reta kompo keitimo proga viska
perinstaliuot. O hardo permetimas labai praverte, kai susipiso vieno laptopo
motka ir permetus i senesni viskas veike toliau iki kol sutvarkiau naujesni.

wrote in message news:qdledr$n35$1@trimpas.omnitel.net...
2019-06-10 13:38, asf rašė:
> Nebesvarbu tie čipsetai. Gali migruoti, su savo disku iš kompo į kompą.

Taip, meti nx SSD iš naujo kompo ir dedi į jį savo HDD, o SSD dedi į seną
kompą ir jį pusvelciui parduodi. Puikus sprendimas.
Arba taip padaryti išvis nepavyks nes, oops, naujame kompe tas SSD tai M.2.

Jei aš tai su disku iš kompo į kompą migruočiau, dai dabar vietoj, PCIe SSD
pas mane kompe būtų 120GB 5400rpm IDE HDD... Ple kaip gerai būtų :)

IMO į naują kompą turi keliauti tik duomenys, bet ne seno kompo komponentai.
Kurie yra tiek morališkai, tiek technologiškai, tiek tiesiog pasenę (HDD juk
toli gražu ne amžini).