Tema: Re: apple
Autorius: Juozas K.
Data: 2019-06-09 19:45:32
"news reader" <email@google.com> wrote in message
news:qdip8s$v6e$1@trimpas.omnitel.net...
>O dabar pamegink isivaizduoti, kad tu TURI pinigu ir tau tiesiog patinka to
> mac pro dizainas (“It tied the room together!”)
> Kodel nepaemus dar ir keliu to paties dizaino moniku i komplekta, savaime
> suprantama su jiems pritaikytais stovais. Ir specifikacijos visai
> neblogos...
>
> Tai del to is karto tampi idiotu?

tai cia ok. bet yra tokiu, kurie ima tikrai ne del to, kad prie kambario
tiko. ir as ne pries tai, kad zmones leistu savo babkes kaip tik nori. as
esu pries tai, kad ivairus jamantys "is lempos" aiskintu, kad tam tikri
apple produktai yra tas, kas jie nera, vien del to, kad nusipirko, kartais
patys net nezinodami kodel.