Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-01 14:14:53
On 2015-12-01 13:36, MRT wrote:
> Mano praktikoje (jau kuris laikas ji ziauriai epizodiska) kartais koks nors
> fruktas uzsipraso reinstall'o - jis turi praeiti mano prisiminimu filtra
> - jei fruktas
> su prikolais - pasiulau pravalymus, patestavimus ir tik krastutiniu
> atveju reinstall.

Galiu pasidalint patirtimi. Reikia pas save saugoti pastovių klientų
švaraus instalo image ir saugot jį tam tikrą protingą laiko tarpą, pvz.
iki 2 metų ar kol to kliento kompas nenumiršta :) Tada gauni kompą,
image restore, soft ir windows update, baigta. Eilinio juserio kompas
taip "perinstaliuojamas" sugaišus kokių 15-30 min. realaus darbo.

O šiais laikais, kai diskų talpos afigitelnos, tai toks image saugojimas
nesudaro jokio finansinio diskomforto. Va, prieš metų 20-imt, tai
tekdavo "pagudraut" ir palikt image kur nors paslėptą kliento kompe :)
Vėliau tą know-how iš manęs pavogė visi notebukų gamintojai :D

Kitas kelias, tai susikurti ir patoviai laikyti šviežią universalų
preinstalą. Tada tik su papildomų draiverių diegimu teks keliolika
minučių sugaišt. Bet kartais labai tingisi tą preinstalą šviežint
reguliariai... :)