Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-30 22:34:56
Jei gyvatynas tenkina vartotoją, tai kame bėdos?

"Bronco"  parašė naujienų news:n3ib53$cn5$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-11-30 14:33, rr wrote:
> Kai pirmąkart suinstaliuoji kompą, susidedi programas ir pasidarai tokio
> disko imidžą - tada viskas švaru gražu ir verta atstatymo.

Taip. Tai va ir pats pritari, jog klonuoti seną ir (ar) tvarkingą image
į naują diską yra OK. Aš irgi tam pritariu 100%.

  Padirbus
> ilgiau žmonės užsiveisia malwaro, antivirusų neatnaujinamų, toolbarų
> browseriuose, kitokio velnio - tada geriau iš naujo.

Be abejo, klonuojama tik tvarkinga sistema ar senas geras image, o ne
"gyvatynas". Tiesiog, eiliniai juseriai gyvatynus užsiveisia dažniau nei
keičia diskus, todėl ten perinstaliavimų ir taip gana dažnai nutinka.
Jei sutampa laike "gyvatynas" su disko apgreidu, tai viską darom švariai
tuo pačiu metu. O jei keičiam tik diską, kai sistema dar tvarkinga, tai
pakanka klonuoti.

Tiesiog, tai turi nuspręsti arba pats advanced juseris ar
kompiuterastas, kuris atliks apgreidą, reikia jam jau švaraus reinstalo
ar ne. Klonavimo softus juk gamina ne šiaip sau, o todėl, jog tame yra
daug prasmės.