Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: MRT
Data: 2015-12-01 13:37:39

> MRT, man kažkodėl atrodo, jog tu apsirikai su profesija, reikėjo į Diplomatinę tarnybą kažkaip spraustis, tiktum 100% ;)

Gal dar ne velu :) .. reikia amziaus biskuti dar prisukt, kad rimciau atrodyciau..

> Šita dalis mano suprasta, kaip pradėjęs byrėti diskas, kurį laikas keisti. Gal jau lenda SMART pranešimai, gal bad'ai, anyway,
> sistemą laikas iš jo iškelt, kol dar įmanoma.

nebuciau toks tikras del bad'u .. ir labai kreivai ziuriu i paprasta juzeri,
kuris sako "labai dažnai klaidas meto", bet jokios info apie klaidos turini.
SMART'as kol STATUS=OK .. berods klaidu juk nemeto..
Chkdsk'ai del blogo isjungimo nebutinai HDD klaidos..
Paprastai pagal veikima, o ne klaidu metymo langus islendu i itartina HDD.
Gal kokius event log'us ziurejo.. ten nevisada "bad block" ispejimai:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/244780#bookmark-how

Per ilgesni laika su kompai buna very_strange_shit-happens :)
Vienas visai idomus buvo.. chipset'inis RAID1.. po restarto nesikuria
servas.. sako vienam HDD kujowata.. kraunam ir gero - fyg..
Griovem, konstravom, klonavom.. gauvosi taip, kad "blogasis"
is tikruju yra gerasis (is jo issilupom OS), o "gerasis" prasesi paklibint
SATA laida.. galvojau googlis nezino ka sakyt, tai lieke checkint laidus..
Vot ir ne velnio - kaltas SATA laido nekontaktas.. bet detektavimas neatspejo.

> Tarp kitko, klonavimas nepaneigia fresh reinstalo prireikus. Taigiz, paleidi klonavimą, kol jis vyksta, atsigeri kavos, tada
> pasižiūri ar viskas tvarkingai veikia. Jei ne, tai tada jau ir užsiimi reinstalais ar bet kuriuo kitu tau patogiu metu. Bet jei
> sistema dar dirbo iš HDD, tai 99.99% dirbs ir perkelta į SSD.

Pritariu.. o siaip reikia kartais truputi ir tingeti.. bet tingiu ne pati procesa atlikt,
o Laimio ivardintus rezultatus paskui slifuot "nes kaip rodo praktika po
perinstaliavimo labai dažnai randasi užknisančių prašymų paaiškint,
kodėl tai tas dingo, tai to nerandu, tai anas, tai kitas. "

Bet is kitos puses, kai yra du metodai i teigiama rezultata,
sakyciau nebutina pestis del metodo teisingumo.

Caponi praktikoje reinstall'as labiau pasiteisina ir gausiai retai
klonavimais uzsiima (akivaizdu, kad jis ir moka, ir supranta si metoda).
Tas apima ir bendravima su ivairiais klientais, o tuo paciu ir jo klientu supratinguma.

Mano praktikoje (jau kuris laikas ji ziauriai epizodiska) kartais koks nors
fruktas uzsipraso reinstall'o - jis turi praeiti mano prisiminimu filtra - jei fruktas
su prikolais - pasiulau pravalymus, patestavimus ir tik krastutiniu atveju reinstall.

Kiti metodai budavo kliento vietoje - paleist visokius skenavimus ir laukt valandas
rezultato ir manual budu blusas dauzyt svetimuose namuose, pratarcialint
visa diena ir paskui prieiti prie isvados, kad geriau reinstall nedziugintu.