Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-30 13:25:10
As nepersu niekada, labai daznai net parasau, kad tai tik mano nuomone, o
kiekvienas sprendima priima pagal save.

O skaityt vertetu ismokt - net ir tame likutyje mano teksto, kuri palikai,
juodu ant balto parasyta, kad i "apie kompu instaliacijas i diskusijas su
tavim nesileisiu", o ne tai, kad tu negali kazkur reikstis ir as tai
parasiau butent del to, kad skirtingai nuo kokiu plazmu, kur abu esam tik
eiliniai pyzdukai su savo asmeninem nuomonem, kompai yra mano profesija jau
~20 metu. Ir as tikrai maciau kompu dx kartu daugiau nei tu, zinau dx kartu
daugiau scenariju, kas ir kodel gali ir turi but daroma, todel nelabai turiu
ka diskutuot su asmeniu, kuris papasakoja savo asmenines patirtis ir
kategorisku zinovo tonu didziosiom raidem padaro visa apimancias isvadas.
Vien ko verta fraze "Man dar neteko matyti ne vieno win7 kompo, kuris
naudotas keletą metų vien dėl to ėmė stabdyti, blogai dirbti ar dar kokie
nors "užsuišiukšlinimo" efektai tapo pastebimi" - o man teko. Shimtus. Ir
ka?
Kategoriskumas?
Mano fraze, i kuria dejai savo kategoriskas izvalgas su didziosiom raidem
(pries tai dar pabandes man paasikint, ka as is tiesu norejau pasakyt (nu
kaipgi kazkas kitas geriau zino negu tu), cia kaip, prisimenant tas temas
apie plazmas, gaji plazmoidu legenda apie tai, kad as kazkada buvau kazka
menkinancio tas nelamingas plazmas pasakes ir esu arsus plazmaheiteris, ale
ne karta prasius niekas nesugebejo nei vieno tai irodancio sakinio pacituot)
buvo, cituoju:
"abejotina ideja sena "uzsisiukslinusia" instaliacija perkeldinet i nauja
diska, kai yra puiki proga ja "atsviezint"

Tai katras cia is musu kategoriskas ir persa niekinga "savo nuomonę kitiems
kaip vienintelę teisingą"?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/