Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-26 19:15:36
Aš asmeniškai kai į kompą dėjau 250GB SSD vietoje 128 GB SSD su Acronis WD
pasidariau disko atvaizdą, o į naują diską švariai suinstaliavau Windows 10.
Nepatiks kas - atkursiu buvusią sistemą iš atvaizdo. Aš visada ką nors rimto
darydamas su sistema pirmiausia pasidarau disko atvaizdą.

"Caponi"  parašė naujienų news:n37dg3$r5s$1@trimpas.omnitel.net...

Jei zmogus klausia patarimo, tai zmones, kuriu nemaza dalis is to duona
valgo, pataria, kaip daryt teisingiau. Bet klausejo pasirinkimas, kuris
kelias jam priimtinesnis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/