Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Laimis
Data: 2015-12-01 00:20:57
rr rašė:

> Tai mes čia apie ką tiek laiko pliurpiam? :)

Apie tai, kad (įkišiu ir aš trigrašį):

1) Pas normalų, vidutiniškai kompiuterastiškai išprususį naudotoją darbo
vieta nebūna suknista tiek, kad reikėtų perinstaliuoti OS vos tik
prisireikia ką nors upgrade'inti.
Tik klonavimas. Darbo vietos sąvoka apima krūvas soft'o ir
konfigūracijų. Tai visa ekosistema ir ją griauti man asocijuojasi su
iškrypimu ir dideliu galvos skausmu.
Asmeniškai jaučiu žiaurų diskomfortą dar kelias savaites, kai tai tas
neveikia, tai to trūksta. Perkelti per kelias valandas ir net dienas
krūvas konfigūracijų yra mission impossible. Ką esu prihack'inęs,
sukonfigūravęs ir pamiršęs gal jau po savaitės prieš kelis metus, bet
kai prisireikia aš žinau, kad tai veikia.

2) Jei useris vulgaris nekompiutersatus upgrade'ina diską ir
prašo/reikalauja buko OS perinstaliavimo (be varginančio knisimosi su
reikalingo soft'o instaliavimu ir konfigūravimu už kurį jis nenusiteikęs
deramai atsidėkoti), tai perinstaliavimas svarstytinas. Bet teikiu
pirmenybę klonavimui (nes suinstaliuoti neprisikepus augmentuotų
update'ais image'ų yra daugiau reikalų ir laiko, nei tam yra noro,
paskatų ir prasmės), nes kaip rodo praktika po perinstaliavimo labai
dažnai randasi užknisančių prašymų paaiškint, kodėl tai tas dingo, tai
to nerandu, tai anas, tai kitas. Net ir paprastas naudotojas prisiriša
prie esamos OS aplinkos per aibę siūlių (pradedant įvairiausiu programų
history, folder'ių ikonkių sustumdymu, baigiant naršyklių form data ir
dar bala žino kokiu soft'o/account'ų/konfigūracijų rinkiniu, kurio
išryškinimu užsiimti, tai reikia stiprius nervus ir geležinę kantrybę
turėti, bet visų pirma, tai savęs nemylėti)
Visuomet atkalbinėju taupydamas ir savo laiką ir naudotojo komfortą.
Dauguma atvejų užtenka elementaraus bereikalingo mėšlo išmėžimu
(blogiausiu atveju su reg cleaner'iais).