Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-01 10:18:56
On 11/30/2015 11:40 PM, rr wrote:

> Persimesk ant thunderbird portable, tada migruot paprasčiausia :)

	Nu bet kad ir taip paprasta. Vienos direktorijos "permetimas". Be to
ash dar linku pagelba pasidarau, kad kokios 2 ar 3 skirtingos OS
(win/linux) naudoja tuos pacius konfigus. Tada visai geris. Perkrauni
kompa i linuxa ish wimdauzo, atidarai FF, o te paskutinis ziuretas
puslapis ir visi tabai atsidaro kaip buve.

	N. M.