Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-01 13:18:34
On 2015-12-01 10:22, Nerijus wrote:
> O sinchronizuoja i MANO serveri (per ssh ar pan). Nes kitais (ir ypac
> free) serveriais nepasitikiu. O be to kuo ne gerai "sinchronizuoti" i
> viena folderi vietiniam diske? Gi ir veikia greiciau. Ypach jei kokiam
> thunderbirde laishku folderiukai ishsipucia iki gigu.
>
>      N. M.

Apie synchro kalbėjau tik dėl FF. TB tai aišku, jog debesų rimto
poreikio nėra.

O dėl FF ir debesų saugumo, tai čia toks labiau filosofinis klausimas,
kaip ir nėra vienintelio teisingo varianto. Kiekvienas sprendžia pats
"saugumas vs patogumas" klausimą. Galima tą FEBE naudot, nors aš, kai FF
atsirado normalus synchronizavimas, FEBE'ės atsisakiau. Keletą metų
naudojau ne tik TB, bet ir FF portable, kas irgi santykinai patogu, o
paskutiniu metu apsistojau prie FF Synchro, nes reikia ne tik
windowsiniuose aparatuose patogumo, bet ir Android ir iOS.

>      P. S. Ai prisiminiau kodel nesinchronizuoju i clauda. Gi visai
> nenoriu, kad darbe atsidarytu tie puslapiai kuriuos namie palikau. :-)
> Nu jus mane supratot. :-)

A, tai visai be reikalo pergyveni. ten synchronizavimo opcijose yra
varnelė "Don't synchronize porno tabs".

:))