Tema: Re: Q: ssd į stacionarų
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-30 01:48:10
Palyginimas nevykes.

As daikto (kompo, pirsto) ismest/nupjaut nesiulau. Zinoma, jei kazkam per
kelis naudojimo metus susikaupes slamstas (butent slamstas, o ne vartotojo
duomenys) yra labai vertingas ir mielas, ir greitas bei paprastas
atsikratymas tu visu seno softo likuciu, adwaru ir toolbaru kelia
asociacijas su amputacija - atsiprasau uz sukelta psichologine trauma :-)
Zaiskit, vaikai, su visokiais system cleaneriais, man tikrai negaila...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/