Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-01 13:07:02
On 2015-12-01 11:15, MRT wrote:
> Caponi argumentacija man priimtinesne..
>
> Bet Bronco metodai labiau sutampa su maniskiais.

MRT, man kažkodėl atrodo, jog tu apsirikai su profesija, reikėjo į
Diplomatinę tarnybą kažkaip spraustis, tiktum 100% ;)

> "Dabartinis diskas labai dažnai klaidas meto tai galvoju ar tai būtų
> išeitis."
> t.y. neaiskios nei tos klaidos, nei ju priezastis, nei ju pasekmes..

Šita dalis mano suprasta, kaip pradėjęs byrėti diskas, kurį laikas
keisti. Gal jau lenda SMART pranešimai, gal bad'ai, anyway, sistemą
laikas iš jo iškelt, kol dar įmanoma.

> Fresh install turi daugiau sansu i "iseiti", bet klonavimas Shilpsui
> skamba patraukliau - jis neimlus laikui, smegenu itempimui, kazkiek
> sansu anuliuoti klaidas turi, efektas HDD->SSD irgi bus, tai gal ir verta..

Tarp kitko, klonavimas nepaneigia fresh reinstalo prireikus. Taigiz,
paleidi klonavimą, kol jis vyksta, atsigeri kavos, tada pasižiūri ar
viskas tvarkingai veikia. Jei ne, tai tada jau ir užsiimi reinstalais ar
bet kuriuo kitu tau patogiu metu. Bet jei sistema dar dirbo iš HDD, tai
99.99% dirbs ir perkelta į SSD.