Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-01 10:22:37
On 12/1/2015 12:00 AM, Bronco wrote:

> Norėjau šitą parašyti, bet aplenkei :) Tada tik pridėsiu, jog Firefox
> patogiausia naudoti tiesiog įjungus profilio Synchronizavimą ir nereiks
> nieko kilnoti. Jis ten pats sukels visus settingus, addonus, bookmarkus
> ar net, jei reikia, aktyvius tab'us.

	O sinchronizuoja i MANO serveri (per ssh ar pan). Nes kitais (ir ypac
free) serveriais nepasitikiu. O be to kuo ne gerai "sinchronizuoti" i
viena folderi vietiniam diske? Gi ir veikia greiciau. Ypach jei kokiam
thunderbirde laishku folderiukai ishsipucia iki gigu.

	N. M.

	P. S. Ai prisiminiau kodel nesinchronizuoju i clauda. Gi visai nenoriu,
kad darbe atsidarytu tie puslapiai kuriuos namie palikau. :-) Nu jus
mane supratot. :-)